Vilkår for support

Vi har valgt å inkludere support for alle våre kunder med gyldig servicekontrakt (VIP-avtale) og som har gjennomført kurs i aktuelle spørsmål/tema (avtalen gjelder nyeste og forrige versjon av ARCHICAD).

For andre produkter enn ARCHICAD, se egne kontrakter/avtaler om support er inkludert eller ikke (om ikke nærmere spesifisert i den enkelte kontrakt gjelder samme vilkår som beskrevet her også for disse).

Hva er support:

Support er hjelp til konkrete problemstillinger eller spørsmål om funksjonalitet og verktøy og utføres pr. telefon eller e-post. Skjermdeling benyttes dersom vår supportmedarbeider anser dette som nødvendig. Der det allerede finnes gode opplærings-manualer eller tips om problemstillingene, slik som f.eks. på GRAPHISOFT Help Center, i videoer eller andre dokumenter vil vi kunne henvise til det.

Hva er ikke inkludert:

Logg inn her for å se våre tips & triks.

Har brukerstøtteavtale

Logg direkte inn på Min Side for å registrere din henvendelse!

Se oversikt over våre kurs  og webinar her

Har ikke brukerstøtteavtale

Oppslagstavle

Se alle 34 artikler

Ny aktivitet

Nettsamfunn bla gjennom

Copyright © 2020 Graphisoft NO. All rights reserved

Developed by sommersethdesign.no / powered by wordpress.org

MENU

Vi bruker cookies for å analysere bruksmønstre og gi deg en bedre brukeropplevelse på nettsiden vår. Du er helt anonym, fram til du eventuelt fyller ut et kontaktskjema. Da vil din e-postadresse lagres for å utføre det du ber oss om. Les mer i vår personvernerklæring